Like?:)

joi, 13 ianuarie 2011

Gonzales şi haremul lui. Poze cu găini







5 comentarii:

vic spunea...

e tare infoiat si frumusel.
si gaina aia neagra e frumoasa, restul sunt doar gaini. da' oua fac ele?

Daiana spunea...

mama , mama , ce bun ar fi Gonzales pe varza (ca tot am citit de varza la Elisa) si-o supa de puicuta de harem cu taitei facuti in casa cu "oua de taran" , galben aurie , cu un pumn de patrunjel tocat si-o umbra de piper....Sunt mai hatarata ca niciodata. Am zis! :)

simf spunea...

@vic, tu stii ceva... astazi au inceput sa oua gainile noastre (sau au renuntat sa le mai manance). a gasit domnul meu doua oua micute si lunguiete.
@Daiana - eu as prefera un ratoi pe varza... mmm...
avem si oua "de taran":-)

daiana spunea...

vezi ca vii la vorba mea cu bobocii de rata? :) :) :)

Anonim spunea...

Din Gonzales as face o ciorba... mmmmm! Insa culoarea asta porumbaca e cluoarea mea preferata la gaini. Asta din timpul vacantelor petrecute la tara. Ce mai urmaream gainile sa vedem a cui oua mai des... :))

:-D