Like?:)

miercuri, 2 februarie 2011

Poze-n bibliotecă









6 comentarii:

ajnanina spunea...

ooo... ce frumos...
pe vremuri nici macar o biblioteca publica rurale n-avea atatea... si atat de frumos puse...
si nici motani... nu ii vad aici, dar ii simt pe rafturi...

simf spunea...

@ajnanina - de obicei, motanii stau si pe rafturi, dar mai mult pe canapea, pe balansoar. cand am facut pozele, jinx ma vana, figaro era pe balansoar si zombie in mijlocul drumului, rastignit.

ba_laura spunea...

pfai ce bine-a fost!
teribil ce-mi place sa ma ratacesc in cate-o biblioteca...iar a ta e exact pe gustul meu!
si titlurile cartilor mi-s foarte cunoscute.
si sa mai ai si trei motani...te apropii de perfectiune!

simf spunea...

@ba_laura, mai am si balansoar, si masuta de lectura + accesorii pentru scris, si sistem audio 5.1 cu multe cd-uri si dvd-uri...

Anonim spunea...

na , ca te invidiez de nu mai pot. :) tre' sa-mi iau si eu niste motani ca nu se mai poate. :) :) :)

simf spunea...

sis, musai trebuie motani. sa aiba si kimi entertainment in casa:)

:-D