Like?:)

vineri, 4 martie 2011

Ce vor femeile?

Aseară, pe la 8, plec în trombă de la birou (prinsă cu sortat nişte fotografii, nu mi-am dat seama când a trecut timpul). De sus, pica ceva, pe faţă, pe păr. Îhâm, plouă.
Dau colţul spre bulevard şi văd în felinar valuri de zăpadă rotindu-se lin, fulgi frumoşi, mulţi. Ninge! A fost o bucurie ca la prima zăpadă din an când eram copil, din cea cu tăiat de respiraţie.
Dar eu parcă vreau să vină primăvara, că m-am săturat de lopata roşie de zăpadă, de maşina care nu urcă până în curte. Ei, se pare că nu, atâta vreme cât mă bucur; şi mă bucur, nu glumă.
Îl sun pe domnul meu să-i zic că ninge cu fulgi de gâscă. Îi spun râzând, amuzată de contradicţie, ce frumos e afară. El crede că-s high şi roagă pe cineva să se uite dacă ninge. La el nu ningea.
Ajungem târziu acasă, ninge incredibil, iar noi urcăm per pedes. În preajmă – o frumuseţe de basm, plus o vulpe care ne taie calea. Respir frumuseţea locului, a timpului. Chiar vreau să vină primăvara?!
Până la urmă, ce vor femeile?

9 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

Femeile vor sa se bucure de frumos. Atat! :D

Anonim spunea...

Si eu m-am simtit vinovata la ultimele ninsori, ca prea-mi placeau...

Geocer spunea...

Femeile vor bani!

simf spunea...

@Geocer - ce simplu ar fi daca ar vrea (doar) bani!

Anonim spunea...

nici ele nu stiu... :))

Geocer spunea...

Ar fi simplu pentru unii (de altfel, chiar este). Pentru mine ar fi la fel de complicat.

Mikka spunea...

...Mmmmm... ce buna e respiratia asta, a frumusetii!
Femeile? Vor acelasi lucru ca si barbatii: sa se simta iubite (ei vor sa se simta iubiti).
Felul in care se intampla asta difera, poate difera mult si noi nici nu stim ce vrem. Dar de fapt e doar asta.
Uneori se intmpla asa frumos cum ai aratat tu in desenul asta.
Sa va umpleti de simtirea asta, dragilor, acolo in Raiul vostru si peste tot!

Neliniştitu' spunea...

Să-ţi fie bine, soare şi zâmbet! La mulţi ani! :)

simf spunea...

@Mikka - vrem sa fim iubite si sa putem iubi.

@Nelinistitu' - si tie om bun, soare, cald, primavara si bine.

:-D