Like?:)

miercuri, 9 martie 2011

Iarnă-n martie 2. Poze

Dragă mi-e zăpada!









6 comentarii:

nicoleta zaharia spunea...

frumos. frumos. frumos. ma refer la fotografii. ca de iarna m-am saturat! iti doresc o primavara frumoasa!

simf spunea...

@nicoleta - si eu tanjesc dupa primavara, dar asa frumusete n-are cum sa nu ma bucure. bun venit!

daiana spunea...

mai sis , da' a nins zdravan la tine... e frumos de te doare atata frumusete dar parca mi-e dor de putin , macar putin verde crud si roz si... la noi e totul plumburiu. Si cer si pamant si ce e intre ele. Baltile anemic dezghetate peste zi , dimineata sunt bocna , e un ger de crapa pietrele si pamantul din gradina parca e inflorit/rabunit de atata inghet. Ghioceii au incremenit la inaltimea de doi trei cm.Toate plantutele care erau bine mersi dupa topirea zapezii ( ca doar le tinuse de cald patura alba) acum sunt topite si innegrite. Ma bucuram ca-mi rasarisera o multime de floricele din semintele scuturate asta-toamna , acum sunt duse toate. Sper doar ca a mai ramas vreuna nerasarita pentru cand vor veni zilele calde.

simf spunea...

@daiana - la noi nu e prea frig, stratul de zapada e destul de ud, pamantul nu e ingetat sub el si plantutele par c-o duc bine, sau cel putin cele la care m-am uitat eu.
si mie mi-e dor de verde crud, dar nu ma pot abtine de la bucuria albului imaculat inca.

vic spunea...

acum, ca stim ca e pe sfirsite iarna, sa ne oprim putin sa ne uitam la aceste frumuseti trecatoare.

Geocer spunea...

Vine Mos Craciun din nou!

:-D