Like?:)

marți, 1 martie 2011

Mă'nervează!

Azi, aşa, de 1 Martie, primesc nişte mailuri prin care mi se confirmă că x, y, z au deschis felicitările trimise de mine. Ok până aici, numai că eu ştiam că n-am trimis nimic. Deschid una dintre confirmări (trimisă automat de un site cu felicitări electronice) şi ce să fie, ce să fie? Felicitarea făcută de mine pe care am trimis-o, prin intermediul respectivului site, de Paşte 2009! Care au fost expediate atunci, vizualizate etc.
M-am înfuriat şi le-am scris măreţilor administratori, întrebându-i ce s-a întâmplat şi dacă au idee cât de jenantă e situaţia. Aştept să văd ce (şi dacă) îmi vor răspunde.

Later edit. Mi-au răspuns fetele vesele, că numai o femeie poate să fie atât de senină când scrie despre ceva de care n-are habar. Că-şi cer scuze, că eroarea e regretabilă şi nu se va mai repeta, bla-bla. Le-am cerut să trimită fiecărui felicitat accidental câte o scrisoare de scuze în care să-şi asume frumosul site vina. Asta însă mi s-a explicat că nu se poate, pentru că nu mai au adresele. Le-au avut doi ani şi brusc instantaneu şi dintr-o dată s-au şters din baza lor de date.

10 comentarii:

Neliniştitu' spunea...

Să ai o primăvară frumoasă, plină de soare şi bucurii! :)

Anonim spunea...

Simon, La Multi Ani, de 1 Martie!

simf spunea...

Multumesc frumos, dragilor! Si voi sa aveti o primavara calda, si asta cat mai curand.

daiana spunea...

o primavara minunata iti doresc draga sis
http://irenadaiana.wordpress.com/2011/03/01/pentru-voi-prieteni/

lapin de framboise spunea...

dar este foarte logic: paştele din 2009 a picat pe 1 martie 2011, când era cu iepuraşi de acum doi ani!
ceea ce era de confirmat. punct.

Augustin spunea...

Am primit si eu felicitarea de Pasti. Puteau sa mai intarzie o luna si jumatate si era OK. Oricum, la multi ani!

vic spunea...

sa porti un martisor si de florii sa-l agati in pom!
si mai bine, sa pui cite un snur in fiecare pom. un pisic, un snur, un catel, un snur, un pisic...

simf spunea...

@psihoiepuras - foarte logic.

@DAD - mai bine mai devreme decat prea tarziu:) (multumesc)

@vic - in pomi am pus motani cu snur.

Geocer spunea...

Ei si tu. Faci atata caz dintr-o chestie minora. Daca-ti trimiteau un virus sau un programel care sa te spioneze cand intri pe site-uri dintr-alea deocheate?

simf spunea...

@George - uiti ca nu-s chiar novice in securizare:)

:-D