Like?:)

luni, 2 mai 2011

Lalele, cât încă mai sunt. Poze









5 comentarii:

vic spunea...

foarte frumoase, anul viitor gradina voastra va fi structurata pe secvente de inflorire. nu am vazut, lacramioare ai?

simf spunea...

@vic - eu sper ca de anul asta sa fie mereu plina de flori. lacramioare inca nu am, dar voi avea in toamna, am vorbit deja.

Alexandru Zaharia spunea...

ce frumos stau ele tepene, in sus! e plin si Bucurestiul de ele, de te miri pe unde...

daiana spunea...

la mine toate inca-si cauta locul - de fapt eu il caut pentru ele si cred ca o sa-l mai caut vreo cinci ani de-aci incolo. :)la fel ca la tine le-am pus pe unde-am nimerit , cateva s-au stabilizat in sensul ca s-au insamantat singure si nu mai trebuie sa le port de grija dar celelalte... Dumnezeu cu mila
cu toate planurile mele cu tot , inca n-are nicio forma. leusteanul creste linistit alaturi de nu-ma-uita si stanjenei , salvia la comun cu trandafirii si cu telina , patrunjelul cu crinii de toamna , ceapa cu crizantemele si usturoiul cu lalelele. :)

simf spunea...

cu leusteanul, salvia, usturoiul, schimba si tu unghiul de abordare, priveste-le ca pe plante aromatice :) (sa vezi ce leustean mandru am intre trandafiri...)

:-D