Like?:)

miercuri, 15 iunie 2011

Chiriaşul. Poze

De câteva zile avem un "chiriaş" frumos în beci; stă gratis pe damigeana domnului meu şi e verde cu bleu turbat: o şopârlă mare cum n-am mai văzut până acum (cam 40 cm cu coadă cu tot), spectaculoasă şi cuminte. Se mişcă în reluare, precum cameleonii, are în atitudine ceva aer de dinozaur şi cred că se hrăneşte cu greieri sau păienjeni (nu de-alta, dar altceva nu văd ce-ar putea să mănânce acolo). A stat cuminte la poze, dar când a coborât Răzvan s-o prindă şi s-o scoată la lumină, timidă, s-a ascuns. Poate azi-mâine se vor întâlni.

Later edit: am aflat că balaurul nostru e, de fapt, guşter - Lacerta viridis.







7 comentarii:

Ursu Florin spunea...

Interesant chirias. Vad ca tot mai des apar tot felul de serpi si soparle.

simf spunea...

@Florin - serpi inca n-am vazut in zona.

Anonim spunea...

frumos balaur! ce-o fi cautand in beci?

simf spunea...

@laura - sa fie umezeala, racoarea? linistea? ca daca se pune una lume pe ascultat muzica...

vic spunea...

asta-i semn ca va asezati, apar animalele divine-auguri ale casei: sopirle si serpi. trebuie obligatoriu sa aveti si sarpele casei.
apoi fluturii casei, rindunele, berze...

vic spunea...

ma gindesc sa-i rastorni damigeana, ca daca o sa cada inauntru sa poata sa si iasa. sau are dop?

simf spunea...

@vic - soparla avem, sarpe n-am vazut de cand ne-am mutat, fluturii casei si-ai curtii acum - cohorte de molii de nenumarate feluri, avide de mancat hartie in special, vrabii, gaite, cotofene, pana si o ciocanitoare. ele ne-au ales pe noi, nu invers.
damigeana are dop, dar chiriasul a plecat nu se stie unde (i-am desfacut plasa de la gura de aerisire).

:-D