Like?:)

vineri, 10 iunie 2011

Macii roz

Domnul şi stăpânul meu e un tip atipic, care ştie şi, când vrea, chiar face „treburi femeieşti”, de la crescut copii la spălat geamuri şi călcat rufe, de la făcut mâncare la curăţenie generală şi asortat materiale şi culori la haine. Însă zilele trecute m-a amuzat copios cu ştiinţa lui în materie de flori.
Eram noi pe şezlonguri, admiram pădurea, ascultam păsărelele şi descântam câte o bere. Facem inventarul la legume – ce dihănii ticăloase ne mănâncă nouă plantele, ar trebui să punem un cordon de praz lângă gard -, fructe – uite, mărul ăsta are un fruct, ziceai că n-are deloc, măi, dar chiar putem spune c-avem producţie de căpşune -, croim nişte ipotetice planuri de cursă lungă în privinţa grădinii şi ajungem la flori. Eu îi spun, printre altele:
- Ai văzut c-au înflorit macii portocalii puşi anul trecut? Ştiam că-s plante anuale, înseamnă c-au apărut din seminţe, săracii, cum de-or fi ieşit, c-am săpat acolo.
El:
- Sunt roz, nu portocalii.
Rămân fără replică. Sunt portocalii toată ziua, chiar şi pe seară, când se închid. În plus, portocaliul este una dintre culorile preferate alei lui R. în materie de tricouri, când încă nu era în trend culoarea îl vedeam prin centrul oraşului de la distanţă, că numai el ce umbla în blugi negri şi tricou portocaliu.
- Eşti sigur vorbim de aceleaşi chestii?
Se ridică domnul meu şi se duce la „macii” de care îmi povestea.
Erau bujori.
Roz.
Măcar a identificat culoarea.

11 comentarii:

daiana spunea...

pai draga sis , inseamna ca e frate bun cu Balaurul consort al Balauricai de la Cluj si tu nu stii. Vorba aia , o fi crin o fi lalea , o fi mac , o fi pansea... :) :) :)

simf spunea...

@sis, nu's de ce-mi vine a crede ca majoritatea barbatilor is frati in materie de flori:)

Geocer spunea...

L-ai facut de ras. L-=ai spus la tot satul!

simf spunea...

@george - tu cum stai la capitolul identificare flori?:)

Ion Toma Ionescu, Pasarea cetii spunea...

Alaturi de Doamne, florile conteaza mai putin!
Zicem noi barbatii nestiind niciodata sa punem corect virgula...

Anonim spunea...

Hai ca m-am stricat de ras!
Vad ca aveti si voi panselutele voastre!

Anonim spunea...

Tot e bine: nevastă-mea m-a luat la-ntrebări, de ce n-am trecut volksvagenul, de pe gaz pe gazon.

M.R.

vic spunea...

cineva mai are umorul la purtator.

majoritatea barbatilor nu stiu culorile, la maro zic verde, si tot asa.
dar nu incurca bormasina si tirnacopul, eeeee?

simf spunea...

@vic - nici gand, face diferenta intre pasul filetului la acelasi surub de 10 si i se pare straniu ca noi nu vedem asta din prima.

Adinuca spunea...

Aaa de aia pentru al meu in afara de trandafir, toate sunt "florile alea" sau "floarea aia". Cred ca in secret va citeste...

simf spunea...

@Adinuca - eu mai repede cred ca-i o chestie tipic barbateasca, precum sertarul cu suruburi si fire care nu lipseste din nicio casa:) m-as bucura sa ne citeasca domnul tau.

:-D