Like?:)

miercuri, 13 iulie 2011

Din grădină. Poze









10 comentarii:

cristina spunea...

cu varza m-ai dat gata!

Anonim spunea...

ce foamete mondiala? ti se falfaie de ea!
pfoai ce gradina faina ai !

simf spunea...

@cristina, laura - tare mandra mi-s de gradina mea dar, cum are 120 mp, nici macar agricultura de subzistenta nu se poate numi, intra in categoria hobby. si e izvor continuu de subiecte foto:)

Geocer spunea...

Castraveti am cules si eu cativa, rosiile sunt la fel ca si ale tale, dar varza n-am mai pus ca am constatat anul trecut ca nu se face.

Dani P. spunea...

Super gradina si ce creste pe-acolo. Simona, ai tot ce iti trebuie, chiar daca e o gradina mica. Timp sa ai, sa te ocupi de ea ...

simf spunea...

@Dani - timp as mai avea de unde sa inventez, problema mare este ca am o colectie de alergii care nu ma lasa sa ma apropii de nicio frunza. uneori o patesc si cand sunt imbracata in maneca lunga si am manusi.

cristina spunea...

pai hobby, normal, ca doar ai si serviciu. stai sa-mi masor eu suprafata cultivata cu comestibile, sa vezi ca se poate si la scara mult mai redusa. am, cum ar veni, pe numaratelea, 16 fire de rosii, 8 cumparate si 8 facute de mine rasad din seminte. ia, chiar, sa mai sterg si eu praful de pe obiectivul aparatului, sa dau si eu o intrebuintare "gradinii".

Ursu Florin spunea...

Ce gradina frumoasa. Varza ii foarte mare. Mi ciuda ca eu sunt asa de in urma cu toate

Constantin spunea...

Adevarul este ca doar din pasiune faci asta si poate pentru placerea de a gusta roadele muncii tale, chiar daca-s mai putine. Cu siguranta sunt cele mai gustoase fructe si legume. :)

simf spunea...

@Florin - putintica rabdare si vor fi si roadele tale la fel.

@Constantin - categoric sunt cele mai bune vegetale din lume:)

:-D