Like?:)

miercuri, 19 octombrie 2011

Rock latin vs. rock germanic

În speranţa să aveţi o conexiune net de mare precizie şi fineţe...

Când aud rock francez



italian



(spaniol veritabil încă n-am ascultat) mă încearcă mereu un zâmbet; la cel românesc nu, dar asta fie pentru că-s obișnuită cu el, fie că limba română poate fi „muşcată” mai bine. Limbile latine sunt domoale, delicate, bune pentru love songs-uri, evergreenuri, pop-siropuri, dar nu pentru rock.
Citeam undeva că Juanes cântă rock latino.



Pe bune?, și rockul unde e, că partea cu latino am ochit-o din prima. Oricât l-aș pune pe Juanes lângă Rammstein, în orice poziție, tot îmi dă cu rest. Rockul de orice fel e revoltă, tărie, fermitate, atitudine, merge cel mai bine în germană



în rusă,



prin extensie în limbi germanice



și slave.



Întru bucuria mea



şi a cuiva, nu dau nume:) (cu mesajul terapie pentru depresiile de orice gen)



iar melodia asta e bonus.



Și nu, nu pricep o boabă din versurile cântate de ei în germană sau rusă. Ar trebui?

9 comentarii:

a.s. spunea...

esti rautacioasa, canta si oamenii in limba lor.
da rocku protughez cum ii?

simf spunea...

a.s. - ei, sunt rautacioasa, asa sunt eu:)
ma gandeam aseara ca de rock portughez n-am scris nimic (nu auzisem si nici nu cautasem pe net, ca la cel spaniol). acum am gasit (cu greu, ca de obicei canta in engleza) si zau de nu suna rezon. asta ma face sa cred ca si romana, si portugheza, avand sonoritati mai dure, chiar merg muscate mai bine in rock decat italiana si franceza.

Anonim spunea...

nu, n-ar trebui.

Anonim spunea...

Propunere pentru o atentă audiție: eastern metal (sau variantele folk metal, oriental metal, cu ramificațiile progressive oriental metal, black/death oriental metal).

simf spunea...

@Adi C. - notatus.

Anonim spunea...

Apropo de rock-ul latin... Într-adevăr, pe francezi și pe italieni îi recomandă muzicalitatea (sau lălăiala, cum îi spun eu). Asta nu i-a împiedicat însă să aibă câteva nume mari și nici să cânte mai „hard”. Uite, tot pentru o atentă audiție, mai notează un nume: Luca Turilli, un mare chitarist italian. Iar rock-ul latin semnat Santana sunt convins că-ți place...

simf spunea...

@Adi - exceptiile doar confirma regula, iar in materie de spanioli cred c-a facuti pentru chitara. nu stiam de turili, suna bine.

Anonim spunea...

"Man gegen Man" are traducere in engleza.
La rusa o sa-ti traduca cineva... cat de curand.
Intre timp, studiaza si tu... stiu si eu... portugheza, ca tot se intreba cineva pe aici cum o fi. Rock-ul merita!

irenadaiana spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=z0kUiQ9tnf8&feature=related

:-D