Like?:)

vineri, 9 decembrie 2011

Micile bucurii care ne colorează viața

În acest capitol se înscriu achizițiile recente:
* o găleată metalică pentru scos apă din puț; am avut o singură dată nevoie, acum aproape doi ani, și ne-am descurcat cam greu (a fost picat curentul toată ziua, exact de 1 ianuarie)
* o găleată roșie cu capac în ton, pentru apă, că cele două albastre nici n-aveau capac, nici nu se asortau cu locul de masă, ci doar cu bucătăria (cu alte cuvinte, domnul meu și fiica lui cea mică le utilizează pentru a duce găinilor mâncarea)
* o mătură din paie, cu coadă; nu mai folosisem vreodată, așa că acum am senzația c-am inventat apa caldă
* o minune de scaun verde pentru grădină, ergonomic, ușor, prevăzut cu sertar în care să fie depozitate oreșce unelte; se poate pune pe pământ invers și atunci devine un fain suport de genunchi protector
* un organizer adus de Moș Nicolae cu planificări de vaccinuri și deparazitări la animale, program de plantare diverse și spațiu generos de scris experiențe și memorii (sper să nu uit unde-l pun).

5 comentarii:

zărzărel şi pătrunjica spunea...

organizerul e mov? dacă da, vreau şi eu! fără instrucţiuni de unică folosinţă.

simf spunea...

@z&p - e crem-bej, da putem sa-l botezam mov. mov sunt acum doar cutitele, care au ramas 5 din 6. nu 5 din 40, nici 6 din 49.
organizerul e luat de la ex libris, din buc, de dra studenta

Vaca Verde spunea...

sa le stapaniti sanatosi! :)

CCristinaC spunea...

Te sfatuiesc sa scrii aici unde pui organizerul. Astfel, daca ai uitat, vei citi si iti vei aminti :)

simf spunea...

@VV - sarumana

@CCristinaC - e o idee:))

:-D