Like?:)

miercuri, 11 aprilie 2012

Combinate

* A murit capra vecinului. Dora, capra domnului colonel, a trebuit sacrificată; după ce a făcut trei ieduțe pe 1 martie – una a murit în câteva ore – a refuzat să mai mănânce. Drumurile veterinarilor – că au fost chemați mai mulți -, vitaminele și tratamentele n-au dat roade și săraca Dora a ajuns săptămâna trecută hrană. Dom'colonel își alină durerea cu cele două ieduțe rămase – Lica și Alica – pe care le plimbă prin lizieră și le hrănește cu lapte praf, dar doamna nu vrea să mai audă de vreo capră în bătătură.
* Găinile s-au gândit ele că nu-i frumos să ne oblige să cumpărăm ouă pentru Paște, și-au revizuit comportamentul şi într-o zi chiar au făcut opt ouă, câinii încep să arate mai primăvăratec în urma perierilor repetate și pisicile bântuie ca apucatele prin preajma moșiei, asta când nu se aleargă prin meri sau sălcii și nu vânează jetul de apă cu care udăm florile. Nu mai vor noaptea să doarmă în casă, ci doar ziua, le-am amenajat locuri de odihnă în nenumărate spații, dar tot lucerna uscată de deasupra atelierului le pare cea mai ispititoare.
* E în curs de organizare revederea de 25 de ani de la terminarea liceului – o viață! - undeva la final de august, început de septembrie (mă și gândesc cum vom dansa iarăși, din plete, Thunderstruck și abia aștept).
* După ploaie – și a plouat cam bine, păcat că a fost cam frig noaptea -, totul se schimbă vizibil de la zi la zi, ba uneori chiar de dimineața până seara, și e fascinant să urmăresc ce și unde a mai crescut. Plesnesc mugurii la meri, vișinii au câteva floricele timide, lucerna e răsfăţată (când nu plouă) de fluturele bezmetic-aspersor, forsiția și iasomia de iarnă și-au propus să ajungă la cer, miroase divin și primăvara asta îmi umple toți porii. Tot ca efect al primăverii și al polenului aferent, strănut într-o fericire și am nasul înfundat, dar asta nu mă împiedică să mă bucur.
* Se vede c-a venit primăvara și după statisticile blogului, sâmbăta și duminica numărul vizitatorilor scade spre 80, când în cursul săptămânii sunt cam 140 pe zi, lunea chiar mai mulți; oamenii ies în grădini, la plimbare...
* Dacă a murit capra vecinului, întrebarea pragmatică e: de-acum înainte ce-o să facem noi cu lucerna?
* O recomandare pentru grădinari, are mai multe videouri pe canal yosu:



şi o urare în avans: să aveți un Paște cum vi-l doriți, cu cine vi-l doriți, unde vi-l doriți.

4 comentarii:

Desene Animate spunea...

interesanta postare imi place

yosu76 spunea...

Multumesc pentru promovare!Paste fericit alaturi de familie!!!

Daniel spunea...

aceasi dorinta- paste fericit!

Diana Alzner spunea...

Paşte plin de bucurie şi vouă! :)
Noi chiar l-am avut aşa cum l-am dorit, adică fără ploaie, măcar azi...

:-D