Like?:)

miercuri, 21 noiembrie 2012

Flori în noiembrie








3 comentarii:

Anonim spunea...

Se tin tare pe pozitie florile tale :)

Bogdan spunea...

Iti urmaresc paginile de peste un an de zile si abia astept ceva noutati de fiecare data cand intru. Admir gradina si rezultatele muncii depuse si te felicit atat pe tine cat si pe sotul tau, cum cu pricepere ati reusit sa imbinati frumosul cu utilul in gospodarie. In alta ordine de idei doresc sa te intreb si te rog daca exista posibilitatea sa-mi spui cum ati realizat gardurile din lemn: bulumacii ce sustin elementele orizontale i-ati ingropat doar in pamant sau i-ati betonat si pana la ce adancime i-ati infipt in pamant. Doresc sa-mi realizez si eu un astfel de gard ce sa delimiteze partea din spate a gradinii fata de proprietatea vecina. Multumesc anticipat si astept un raspuns (eventual si niste imagini suplimentare) pe adresa bog53dan@yahoo.com

simf spunea...

@Bogdan - de la domnul meu citire: sapat o adancime de cazma, batuti inca vreo 20 cm, pus bolovani, pietris, pamant, batatorit bine; din cand in cand, pus nivela ca sa fie drepti. poze de la making of nu mai am. (multumesc, eu astept sa-ti faci si tu blog sa ne putem inspira unul de la altul, domnul meu zice ca-ti raspunde cu placere si la alte intrebari)

:-D