Like?:)

miercuri, 30 octombrie 2013

Succint despre ultima vreme

Iar trecem printr-o vreme agitată, în care zilele se succed într-un iureş nebunesc, când încă de marţi îmi doresc să fie vineri să am şi eu un strop de timp pentru casă, pentru mine. Veni-va şi vremea aia, dar până atunci să vedem ce-am mai făcut:
* Am terminat de pregătit pentru iarnă zona de trandafiri și jardinierele, am apucat să mut garofițele chinezești, cerastiumul, bănuțeii și gențiana.
* Am strâns și ultimii struguri – au ieșit cam 5 l de fresh incredibil de bun (și apropo de struguri, vinul producție proprie chiar are gust, e prima noastră recoltă, cred că mai sunt spre 20 l, în rest s-a băut fresh).
* Am demarat operațiunea eliberat curte – încă mai e dezastru după aranjatul acareturilor -, cu strâns/curățat găleți, butoaie, scule, cu greblat/măturat ultima dată în an şi aranjat lemne deja tăiate.
A fost Sf. Dumitru cu pastramă și vin, cu focuri purificatoare şi descuiat iarna; rodonelul are oareșce pete (oare o fi bine să-i amenajăm un ultim duș cu piatră vânătă?), casa e tot plină de gărgăriţe, grădina se apropie ușor-ușor de hibernare (am smuls toate plantele uscate, dar încă e plină de gălbenele înflorite) şi avem ceapă verde ieşită din proprie iniţiativă.
Noutăţi în rest? Net pe fibră optică – vis vechi, atins în mod aproape nesperat -, Memoriile lui I.D. Sârbu, conferinţă acad. Gh. Păun - Căutând calculatoare în celulă. Noutăţi aducătoare de zâmbet, de bucurie, de pace. 
Mai vreau.

2 comentarii:

Anonim spunea...

'geaba net pe fibra optica, daca pe blog tot numa' de la serviciu....

simf spunea...

@Anonim - rar scriu/postez la serviciu, de obicei programez textele de acasa. majoritatea cititorilor acceseaza blogul pana in ora 17, eu am timp de net abia dupa 21.

:-D