Like?:)

miercuri, 9 aprilie 2014

Flori de aprilie. Poze







5 comentarii:

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Buna seara, superbe lalele,iar evolutia gradinii minunata.
O seara frumoasa.

sila spunea...

Ale mele, anul ăsta, au cam ratat startul pentru că le-am transplantat în alte locuri (sună cam pleonastic, dar pur și simplu nu știu cum altfel pot exprima asta). Dar la anul...

silavaracald spunea...

Noa, că n-am apucat să-mi scriu întregul nickname! :(

Scutaru spunea...

Da, deci eu nu știu ce sufletu' lu' Aveam Iancu face Blogspot-ul, dar eu abia acum văd postarea asta. În schimb, văd că Vasile a postat comentariu de aseară.
Faine floricelele, oricât de șui ar fi serverul de bloguri. :) Meșteri sunteți, bre! :)

simf spunea...

@slvc - , fara grija, vor lua startul primavara viitoare, lucram in perspectiva :)

@Scutaru - blogspotul are momente cand nu face actualizari pe blogroll, c-asa vrea el (cu vasile is prietena pe facebook si vede de-acolo). floricelele sunt alese pe principiul: muncesc 3-5 ani la comis zona de flori, dar apoi se autosustin. numai in jardiniere pun plante anuale, in rest - perene sau cu autoinsamantare.

:-D