Like?:)

marți, 29 aprilie 2014

Untitled


5 comentarii:

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Buna dimineata,
Frumos simbol al fericirii conjugale, al unui cuplu fericit, rata fiind considerata cel mai traditional si puternic simbol al dragostei si fericirii in casatorie in Feng Shui...
Sa ai o zi minunata.

simf spunea...

@Vasile - pe bune?:)) n-aveam idee, am primit-o si mi s-a parut haioasa.

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Cum adica - pe bune - in Feng Shui, ratele mandarin asta semnifica, de aceea e bine cica sa ai si in camera o ratusca mandarin.
Asta n-o fi chiar mandarin dar tot rata se numeste.
Uite ce zic " meseriasii" ca eu am dat banii doar pe carti cu cat citesc mai mult cu atat mi se pare mai incalcit feng shui-iul asta "Ratele Mandarine sunt simboluri excelente ale dragostei, fiind cel mai puternic activator al norocului de relatii bune si casatorii implinite.

Prezenta lor atrage si sporeste dragostea, afectiunea intre parteneri, fidelitatea, romantismul sau norocul gasirii sufletului pereche.

Se aseaza in sectorul sud-vestic al dormitorului, sufrageriei sau chiar a biroului. In Feng Shui, sud-vestul este considerat sectorul dragostei si al romantismului, activarea sa fiind de bun augur celor ce cauta adevarata iubire si implinire sufleteasca, dar si celor casatoriti, pentru mentinerea unei casnicii pline de dragoste si satisfactii."Scuza comentariul cam lung dar ca la biscuitii Oreo - nu m-am putut abtine, poti sa incerci daca esti pregatita.
O zi plina de bucurii si satisfactii.

simf spunea...

@Vasile - chiar nu stiam. n-o fi ea rata mandarina, dar e pusa pe coltul de s-v al casei:) mersic.

Carmen Nataşa spunea...

Daaaa, dar ca să respecte principiile feng-shui, cică trebuie o pereche. Aşa că, Simona, musai mai e nevoie de una. :)
Iar dacă nu şi nu, lasă-aşa, că-i foarte faină. :)

:-D