Like?:)

luni, 12 mai 2014

Flori de mai







9 comentarii:

Carmen Nataşa spunea...

Pentru floricelele de nu-mă-uita ai făcut răsaduri în ghivece sau ai semănat seminţele direct în grădină?

Mihaela T. spunea...

Buna seara, Simona! Planta din poza a doua este salvie? Interesanta! Sunt curioasa cum vor arata florile cand se vor desface bobocii.

Mihaela T. spunea...

Buna seara, Simona! Planta din poza a doua este salvie? Interesanta! Sunt curioasa cum vor arata florile cand se vor desface bobocii.

simf spunea...

@Mihaela T - da, e salvie, face flori mov intens, mai inchise la culoare decat ce-am vazut de obicei.

myky spunea...

De cat timp ai heuchera, eu nu am reusit sa o tin peste iarna pe cea rosie?

simf spunea...

@myky - a prins doua ierni, in noiembrie ii fac mulcire cu paie - cam 3 cm - si pun deasupra coaja de copac cat sa nu ia vantul paiele.

Mihaela T. spunea...

Aha, multumesc pentru informatii. Am presimtit eu ceva - e cu mov intens - culoarea mea preferata.
Nu am vazut pana acum o salvie inflorita.

simf spunea...

@Mihaela T - asa arata: http://fusaru.blogspot.ro/search?updated-max=2013-05-23T08:57:00%2B03:00&max-results=7&start=42&by-date=false

simf spunea...

@Carmen Natasa - scuze, comentariul tau era ratacit in spam. semintele au fost puse direct in gradina, mai pe final de vara.

:-D