Like?:)

marți, 10 iunie 2014

În ansamblu, e cam bine










8 comentarii:

cristina spunea...

Asta am observat si eu, ca desi startul a fost cu opinteli,cu sclifoseli, cu dat ochii peste cap, lesinuri spectaculoase, bube, gauri, decese simulate, gradina se prezinta acum de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Trandafirii mei, pe care nu-i plac, cresc de parca ar fi turbati. Un amarastean pe care abia-abia l-am prins din butas acum doi ani, pe care l-am si rupt din greseala in primavara, ca era mic pitic si nu l-am zarit la timp, are acum boboc si mi-e tare drag de el, ca e din ala mov deschis. Numai trandafirii portocalii de la tine, care imi plac maxim, n-au vrut sa se prinda si la mine. Am gasit o noua "sursa" in zona la mine insa, si la toamna sper sa prind si eu un portocalios.
Mai, hai ca-i bine si-asa, ca sa nu fie rau, cum s'zic ...

gina spunea...

Buna ziua ! Am si eu doi trandafiri galben cu rosu (tinerei ,din butasi),dar sunt urcatori .Persoana cara mi i-a dat are unul matur ,viguros, pe gardul de la drum si arata fain de tot .

simf spunea...

@gina - ai mei nu-s urcatori, dar sunt vigurosi cat incape.

Promotia 2023 spunea...

Tare-mi mai plac oalele alea de lut de-ti decoreaza gardul. Mi le si inchpui cu smantana la partea superioara si lapte acru dedesubt :)

simf spunea...

@oana - cele din gard sunt de pur decor, pe cele utilizabile le-am agatat in chiosc (sunt si decor acolo, evident, dar le si umplem cu apa rece de obicei).

Scutaru spunea...

Nu înțeleg unde s-a pierdut comentariul meu de ieri... Voi, Simonelor, aveți un blogspot furăcios! Numai la voi pățesc din astea. :)

simf spunea...

@Scutaru - zau de stiu ceva de comentariu, am cautat si-n spam - nimic.

Scutaru spunea...

Atunci e de la mine, că merge netul din doi în doi...

:-D