Like?:)

marți, 28 octombrie 2014

Ofranda matinală


11 comentarii:

CCristinaC spunea...

Ai o cartita! Ce draguta e dar cat rau poate face in gradina!

cristina spunea...

inca mai e vie??? cine ti-a adus-o?

simf spunea...

@cristina - nu mai era vie de cand am gasit-o, n-am idee cine a adus-o, dar, cu exceptia fridei, pe toate pisicile le-am vazut aducand cartite. mai nou, jinx a prins si o nevastuica (sau dihor pui).

ina spunea...

Wow, n-am văzut nicio cartita vie, doar musuroaiele care dovedeau existenta lor. Oricum, dibaci Vânătorul!

simf spunea...

@ina - am vazut si vie (adica am recuperat-o in timp util din gura pisicilor), si moarte - cele mai multe. dar niciuna nu era intr-o stare asa... fotografica.

ina spunea...

Wow, n-am văzut nicio cartita vie, doar musuroaiele care dovedeau existenta lor. Oricum, dibaci Vânătorul!

ina spunea...

Da, chiar..

GabiA spunea...

N-am mai vazut cartita de cand eram mic si asta a fost... candva... Frumoasa imagine, pacat ca-ti deranjeaza florile si straturile...

simf spunea...

@GabiA - gratie pisicilor, cartitele s-au retras dincolo de gardul nostru, in livada alaturata. dar si acolo le vaneaza felinele noastre.

omuldelamunte spunea...

Ce privire inteligentă are şi de asta mă întreb cum se orientează pe sub pământ numai prin pipăială, intrând într-o grădină şi ieşind în alta.
Am o cofetărie în cartier a cărei patroană a fost neinspirată pentru că are la vitrina frigorifică prăjitura casei botezată "Muşuroi" pe care n-o cumpără nimeni.

simf spunea...

@odlm - pentru mine, prajitura musuroi are gust de copilarie :)

:-D