Like?:)

vineri, 7 noiembrie 2014

Spovedanie

* Sunt ușor mizantropă, dar accept că adevărul îi îndepărtează pe oameni și “decența socială” îi apropie.
* Nu cred în șefi și nu mă subordonez lor, urmez liderii și colaborez bine pe coordonate clare.
* Mi-e dor de-o noapte a devoratorilor de publicitate.
* Evit să cumpăr orice din plastic, aleg sticlă pe care s-o refolosesc ulterior; refuz pungile gratis din polietilenă, prefer sacoşa neagră din fâş pe care o am mereu la mine.
* Țigara electronică mă duce cu gândul la second hand.
* Am o superputere: cum mângâi o pisică, cum ea începe să mă muşte.
* De câte ori mă uit la Master Chef mă apucă un chef nebun să-mi cumpăr cuţite de o mie de feluri.
* De ani buni îmi doresc un hopa-mitică de bâlci, cum aveam când eram copil.
* N-aș mai ști cum să trăiesc fără domnul meu.

Un comentariu:

Aimée spunea...

Frumoasa declaratie de dragoste la final! :-) Noaptea devoratorilor e...in noaptea asta,daca nu ma insel. Poate la anul,cine stie!

:-D