Like?:)

joi, 22 ianuarie 2015

Seniorii din viaţa mea I

Dl. A (C). e oltean prin naștere și vocație, chiar dacă viața l-a ținut captiv în regat; are 70+, zâmbește cald, judecă drept și echilibrat, nu-i sufli în ciorbă, dar se dăruiește total când te place. E hâtru și face haz de necaz, iubește copiii cărora li s-a dedicat o viaţă, dealul împădurit, câinii, curcanii, merele și privirea într-o libertate fără betoane.
Dl. D. tinde spre 80, îmi spune că sunt un înger şi trăieşte în frumoase vremuri apuse; e ca o enciclopedie la purtător, amabil și foarte deștept, galant și pare un erou evadat dintr-un roman de mijloc de secol XX.
Dl. G. vine din alte vremuri, are 90+, e mereu la costum şi cămaşă, curtenitor şi blând, cu o vorbă bună și-un zâmbet pentru fiecare; nu știu de unde are atâtea resurse de energie și bunătate, dar știu că în viața lui lipsa Artei ar fi ca lipsa luminii în viața altora.
Dl. I. e un luptător din vocaţie, nu poate să stea într-un loc și se recunoaște ca etern adorator al frumuseții feminine; îmi spune că-s neruşinat de tânără şi aşteaptă cuminte să mă apuc serios de scris proză. 8-ul ca prefix îi e prieten de ceva vreme, îi plac şepcile și oamenii, soarele și adolescenții cu suflet de poet, poveștile și eroii de roman de buzunar.  

4 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Ce frumos, ma bucur ca mai exista si astfel de oameni! Ce-i drept, dumnealor vin dintr-o alta generatie in care au fost invatati sa fie: galanti, fermecatori si cu educatiea aleasa. Sa fie sanatosi multi multi ani de acum inainte!

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Buna, ma bucur ca inca exista un sistem trainic de valori sau generatia noastra inca se raporteaza la niste valori cu care s-a nascut, pentru care si-a "tocit coatele pe banci de lemn", pe care le admira si totodata doreste sa le depaseasca. Sa vedem ce va urma pentru generatiile care se raporteaza la... ceva ce mie-mi cam scapa( probabil ca-i zice marketing si business ori time is money.
O seara frumoasa

Lavi spunea...

Unde ati gasit asemenea comori?

simf spunea...

@Lavi - fac parte din viata mea. si mai am :)

:-D