Like?:)

miercuri, 25 martie 2015

Dovezi de primăvară











3 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Ce frumos arata primulele la voi! La noi nu au rezistat, le-am pus anul trecut in pamantul din curte si anul acesta nu au iesit.

Frumos tare verdele asta crud, nu?! :)

A, vroiam sa te mai intreb daca voi greblati frunzele acelea uscate care se vad in poze?

simf spunea...

@Mihaela - toate primulele cumparate/primite la ghiveci de la florarii mi-au murit, cele pe care le am sunt fie din gradinile altora, fie cumparate de la plant-shop - ei nu le cresc in sera. greblez frunzele si le pun la compost, dar inca le-am mai lasat ca m-am temut de zapada - si a venit acum o saptamana.

Mihaela T. spunea...

Multumesc, Simona, pentru info. Intr-adevar primulele mele au fost la ghiveci cumparate de la florarie.
Voi lua atunci de la Plant-Shop.
Sambata am zi de greblat. :)

:-D