Like?:)

miercuri, 1 aprilie 2015

De 1 aprilie

* N-avem pătrunjel verde, că lui Zăvod nu-i plac foliile, unul dintre liliecii mov a murit, am scos ultimele mere producție proprie din beci.
* Printre picături, la propiu, am semănat ovăzul, am pus ceapa șapte frați și creson, coriandru, chimion, mărar, facelia, muștar, ceva crăițe și gălbenele, domnul meu a tuns tuia – vrem s-o facem sferică.
* Zambilele albăstresc pământul și parfumează aerul lângă casă, au apărut lăptucile și spanacul, aranjăm uşor zona ce va fi cultivată cu legume, croim drumuri cărări poteci – notă pentru mine: bună invenţie e motocultorul.
* Comuna e împânzită de camere video, ora de vară încă mă face să fiu uşor zombie, în oraș au înflorit corcoduși și magnolii, miozot și vinca, sălciile s-au înverzit, la noi nici nu se pregătesc bine.
Și gata!

2 comentarii:

Aimée spunea...

Hmmm,magnolii,ce frumos! N.am mai fost de mult prin Pitesti, mi.e dor de.o plimbare. Se.apropie simfonia, nu? Intr.o vreme nu ratam nicio editie.

simf spunea...

@Crengu - simfonai e in ultimul week-end din aprilie, ca de obicei.

:-D