Like?:)

marți, 12 mai 2015

Flori











5 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Simona, cum se numesc plantutele din prima si a VI a poza?
Pe cea din prima poza mi-o doresc in gradina. In parcarea de la corporatie sunt foarte multe. Doamna care le ingrijeste nu stie cum se numesc. Multumesc.

Mihaela T. spunea...

Am uitat sa-ti mai spun ca-mi plac foarte tare si caldarusele!
Am descoperit cateva in gradina bunicii sotului meu. O sa aduc si eu cateva la noi in gradina. :)

simf spunea...

@Mihaela - in prima e tradescantia (i se spune si buna dimneata, si-n a doua tot tradescantie e, dar alb cu bleu). i a 6-a poza e centaurea montana, o albastrea salbatica.

Anonim spunea...

Cum se numeste planta din pozele 4 si 5, cea cu frunzele mai deschise la culoare si cu flori albe?

simf spunea...

@Anonim - cerastium tomentosum (ar fi mers un te rog la intrebare, nu crezi?)

:-D