Like?:)

marți, 8 martie 2016

Efectul Zăvod asupra jardinierei de zorele


9 comentarii:

Ana Maria spunea...

:)
Dar poate nu este el cel vinovat. Poate a fost o iarna prea grea. Sau prea usoara.
:)

simf spunea...

Dadaaa:)

Vasi Dubreu spunea...

Din ce material este jardiniera? Din tabla? Te intreb pentru ca mie imi plac foarte mult ghivecele de tabla galvanizata de orice forma.

Mihaela T. spunea...

Hi, hi, hi - cat de batatorit este pamantul! :) Si eu zic ca nu el este vinovatul. Iarta-l, pleeeease. :)

Miri isi face nevoile pe patrunjelul meu. Ma rog, ce-a mai ramas verde de anul trecut. Trebuie sa pun altul, in alt loc din curte. :)

simf spunea...

Tabla de inox, luata de domnul meu de la fier vechi.

simf spunea...

Am de ales?:)

mikaela spunea...

Cred ca nu,probabil nu l-ar tenta mai mult un cos cu perne moi.:))

mikaela spunea...

Cred ca nu,probabil nu l-ar tenta mai mult un cos cu perne moi.:))

simf spunea...

O, ba da, sa citeasca marunt pernele! :)

:-D