Like?:)

joi, 12 mai 2016

Spovedanie

* Îmi plac tăvile și obiectele din lemn sau lut, îmi freamătă nările când simt miros de vopsea, diluant, fier tăiat sau de sudură.
* Nu-mi plac sindrofiile la restaurant, alături de nenumărați necunoscuți, cu reguli – acum mănânci asta, acum dansezi -, cu muzică pe care acasă n-aș asculta-o nici plătită.
* Îmi doresc o cămaşă masculină, cadrilată ca o faţă de masă de bucătărie - cu roşu, alb şi bleumarin sau negru.
* Nu merg la nunți și botezuri, mi se par un fel de CAR la care achiți ratele imprevizibil, uneori și 3 într-o săptămână.
* Îmi plac câinii de vânătoare și cei mari, lățoși; nu-mi plac câinii de talia unei pisici și nici cei fie aproape lipsiți de bană, fie cu plete coafate în fel și chip.
* Între cel mai curat şi mai bun vin de ţară şi cel îmbuteliat, aleg mereu vinul îmbuteliat. Gustul meu nu e rafinat pe vinul de ţară, probabil că-n mintea mea dacă nu are sulf nu e vin.

Niciun comentariu:

:-D