Like?:)

miercuri, 29 iunie 2016

Telegrafic

* Jinx e din nou sub tratament, rana din gură nu i s-a vindecat, de două ori pe zi chinuim mâța: întâi antibiotic, apoi badijonări cu propolis.
* Domnul meu a descoperit (prin debălăriere) roșiile - cam anemice – și motocosește cum are un strop de timp.
* Cea mai bună capcană pentru melci rămân scândurile puse pe pământul ud, se ridică dimineața și se culeg cu mâna bestiile. Găinile apreciază.
* O zi întreagă am vișinit: cules o găleată de vișine, spălat, ales, scos sâmburi. Făcut compot dulceață sirop pastă, conex – pus de-o vișinată; bonus – m-a atacat o creangă și am o mândră zgârietură pe pleoapa dreaptă.
* Ieri, pe la 6 p.m., ceva sunete de vuvuzea la poartă, câinii sufocați de lătrat. Poliția. I-a adus domnului meu portactul cu bani, acte, carduri, uitat suav la un magazin din sat cu mai puțin de două ore înainte.
* Bem florate, limonade, gătim roșii cu brânză, m-am bronzat cu șlapi - e vară de-a dreptul. 

4 comentarii:

cristina spunea...

Defineste florate :))

Vezi cu crengile, sunt chiar dusmanoase, da-i atentie ranii, ca pe caldura asta ...

simf spunea...

@cristina - cum ar fi trandafirata, facuta pe reteta socatei, dar cu petale de trandafir. genul asta de suc se poate face din orice floare mirositoare (care nu e otravitoare:) )
ii dau atentie ranii, ii dau si kanamicina oftalmica...

cristina spunea...

pai de trandafirata stiam, de aia te-am rugat sa definesti florata, ca eram curioasa din ce flori ai mai facut tu :)

simf spunea...

@cristina - din flori de salcam, soc...

:-D