Like?:)

marți, 17 ianuarie 2017

Dare de seamă la mijloc de ianuarie

Ianuarie e trecut deja de jumătate și mă întreb cum a zburat; am recuperat din restanțele la treburi domestice, în week-end am reușit să înfrâng rufele nespălate, am strâns decorurile de Crăciun, mai clar, am refăcut acasă-ul. Ca bonus, am bătut covoarele pe zăpadă, fapt care a asigurat în casă miros de vacanță de iarnă cu portocale și rufe-carton pe suportul de uscare. 
Domnul meu s-a distrat cu tăiat lemne, cu spart gheața de pe aleile betonate, cu amenajat niște carne la tigaie - ca pretext pentru un sos cu iaurt și castraveți murați care l-a ispitit major - și el mai știe ce-a făcut, că nu ne-am întâlnit decât ocazional, pe terasă, la o țigară.
Pe moșie e liniște, găinile sunt crunt de grase și ouă din când în gând, pisicile sunt leneșe, Jinx scoate sunete belicoase în confruntarea cu motanul portocaliu, musafir din vecini. Câinii dorm doi câte doi în aceeași cușcă, alb cu alb, negru cu negru, mă mir cum reușesc Hades și Pepsi să stea în căsuța de 0,25 mp a lui Hades sau cum oile de Zăvod și Urma au loc amândoi în cușca de un metru pătrat a lui Zăvod (în toate căsuțele e pus strat generos de paie).
N-am avut nămeți ca-n alte locuri din țară, a nins frumos și așezat, spre 25 cm de zăpadă - n-am făcut poze din lipsă de timp sau de chef -, n-am văzut copii la sanie - asfaltat fiind drumul, mașinile circulă fără probleme și s-a dus minune de derdeluș -, n-am avut probleme.
Ziua creşte uşor, experimentăm bricheți și peleți - bricheții (sau brichetele, cum o fi corect) RUF sunt faini, cei ecowood au efect întarziat - îs buni de pus în foc pe post de lemn ultim -, peleții miros a chimicale, chiar dacă scrie pe ei că-s eco.
Ianuarie.

Niciun comentariu:

:-D