Like?:)

miercuri, 17 mai 2017

Spectacol







5 comentarii:

mikaela spunea...

Nu stiu ce floare e cea alba,dar imi place.E ca o steluta,ori vad eu stele la ora asta...:-?

simf spunea...

@mikaela - e Cerastium tomentosum - Lana caprelor, planta acoperitoare de sol, nepretentioasa. se poate spune si ca e ca o steluta.

Mihaela T. spunea...

Frumoasa lana caprelor ! La fel si cea mov. :)

mikaela spunea...

Merge plantata in jardiniera,sau e potrivita mai mult pentru gradini?
Imi plac mult florile maruntele,daca se poate albe,albastre,violet.:)

simf spunea...

@mikaela - am vazut si in jardiniere, dar o duce mult mai bine in pamant, direct in gradina.
si mie imi plac florile micute, am phlox tarator lila si doua nuante de roz, miozot bleu si roz, cerastium alb, primule divers colorate.

:-D