Like?:)

miercuri, 27 septembrie 2017

Motive de zâmbet





5 comentarii:

mikaela spunea...

Mie imi plac imprimeurile cu pisicanii ,ori laboante,dar ,imi place mult ultima imagine,cu tot cu mesaj. ;)

simf spunea...

@mikaela - pisicaniile sunt pe un cearsaf de pilota, fata verso.
despre mesaj - este? :)

cristina spunea...

pisiiiiiici! nice :) (mice! sic!)

mikaela spunea...

Mesajul,designul .Trebuie sa achizitionez si eu un suport din asta,prea mult imi place.De cosuri nu mai zic,imi plac enorm,chiar si cele impletite cu bete de ziar,chiar in loc de sertare(cosurile drepte,desigur).:)
P.S.Oare suportul e cumparat din targ ? :)

simf spunea...

@mikaela - si suportul, si primusul le-am primit de la aceeasi persoana, nu stiu de unde le are. scrie-mi, te rog, intr-un mesaj adresa ta de mail, n-o sa-l public.

:-D