Like?:)

miercuri, 13 septembrie 2017

Pe scurt, despre ultima vreme

* Am fost la un chef cu vecini vineri noaptea, la pensiune; a fost foarte mişto, am cunoscut oameni faini, am râs la greu, am cântat şi-am adormit la răsăritul soarelui. Sâmbătă a fost zi de pijamale.
* Strângem constant şi aranjăm prin curte, casa începe să arate a toamnă, în grădină încă avem roşii şi ardei (prin sat deja grădinile sunt aproape goale), vişinii încep să se scuture, strugurii - să se cololoreze şi să parfumeze zona.
* Am făcut oareşce calcule, voi da multe plante (din cele care s-au întins), deja am schiţa cu ce voi planta pe morminte, anul viitor vom pune mult mai puţine chestii prin grădină, categoric; iar experimente vor fi urme fine spre deloc. 
* Maşa e mai mult musafir acasă, nu-i tace gura o clipă şi e foarte ofuscată dacă avem tupeul să plecăm la serviciu sau să băgăm aspiratorul prin zonele din casă unde vrea ea să se relaxeze. Când am fost la pensiune, am văzut-o venind degajată; am strigat-o, s-a oprit, m-a văzut şi-a tulit-o înapoi, nu cumva să o iau de-acolo.
* A început şcoala şi traficul s-a aglomerat rău (şi pentru faptul că autobuzele Piteştiului nu mai depăşesc graniţele oraşului), seara trec lilieci în ture pe lângă bucătăria de vară, în sat cântă zi de zi drujbe, aerul e parcă mai plin şi mai umed. 
* Câinii încep să se îngraşe, pisicile dorm în casă, aleea spre casă e plină de frunze căzute, pădurea se punctează în galben, încep să treacă gâște-n V, ziua s-a scurtat vizibil.
Vine toamna.

Un comentariu:

cristina spunea...

Masa e cea mai buna exemplificare a rostului omului pe pamant: ca sa o slujeasca pe pisica.

:-D