Like?:)

vineri, 29 septembrie 2017

Zi de joy

Ieri, la birou, un pic după 12. Sună telefonul.
- De la Cargus sunt, coborâţi dumneavoastră sau urc eu?
Ne cunoaştem, curierul de la Cargus şi cu mine, că, deh, ne cam vedem.
- Cobor eu.
 Nu aşteptam nimic. Mda, ciudat.
Asta am primit*:







Să vă spun că week-end mood-ul a început de joi, de pe la prânz? :)

* De la un anume prieten imaginar (adică de internet), pe care apoi l-am cunoscut faţă în faţă. Mulţumesc, om bun! Zău dacă ştiu ce-am făcut ca să-ţi fiu aşa dragă.

4 comentarii:

mikaela spunea...

Asa e cel mai bine,pur si simplu,fara asteptari,fara interese.Altfel nu se cheama dar.
Nu pot sa nu spun(ca imi place Frozen :)) ,cadouasul a venit in acea cutie,inteleg.
Privitorul din calculator, Masa ?

simf spunea...

@mikaela - fix in cutia cu frozen:) (e luata de pe net poza, nu-i vreo pisica de-a mea. dar e neagraaa)

Aimée spunea...

Parca trebuie sa faci ceva anume ca sa placi cuiva! :) Esti tu si asta e suficient! La multi ani in avans (ca sa nu ratez cumva momentul, cum mi se cam intampla, de la o vreme)! Sa te bucuri de cadou, de prieteni, de toti cei dragi!

Mihaela T. spunea...

Ce frumos ! Felicitari celui care le-a trimis !

:-D