Like?:)

marți, 9 ianuarie 2018

Cum tu + eu + telefon (poate să) = love

În cursul săptămânii, nu suna până în 7,30 a.m., nici după 21; în week-end, nu suna nici între 12 și 17. Dacă nu suntem rude sau prieteni care ținem legătura constant, mai bine nu suna deloc în week-end.
Sunatul la ore interzise se justifică numai dacă e vorba de spital, poliție, morgă. Sau dacă grație relației noastre apropiate știi ce fac în acel moment și garantat nu mă deranjezi.
Nu te supăra când nu răspund la telefon; poate nu pot, poate nu vreau. E telefonul meu și fac ce vreau cu el. Dacă e ceva cu adevărat important, dă-mi un sms. Văd eu după.
Dacă suntem colaboratori, nu înseamnă că suntem și prieteni; sună-mă doar în timpul orelor de serviciu. Și dacă vrei să “fie ca…”, fă-o pe mail, nu prin mesaje.
Dacă nu vorbim la telefon măcar o data la trei luni, nu te aștepta să am numărul tău în agendă și să răspund oricând la un număr necunoscut; a, și semnează sms-urile.
Dacă tot ai mesaje nelimitate, dai la tot cartierul, și vrei să-mi urezi ceva cu ocazia prilejului, fă-o personalizat sau n-o mai face deloc. Nu mă încântă mesaje cu lumini, îngeri, împăcări semnate fam. Păpușă, când eu cunosc un singur Stan Păpușă.
Dacă m-ai sunat de n ori și nici n-am răspuns, nici nu te-am sunat, gândește-te că e posibil să fiu în concediu și chestiile profesionale să nu mă intereseze. Și nu mai insista, scrie un mail.
Și crede-mă, amical, îți spun, nu e o variantă prea bună ca, atunci când ne întâlnim, să-mi amintești dulce că nu ți-am răspuns la mesaje; n-am uitat, dar o să-ți spun exact de ce n-am făcut-o; acru.

8 comentarii:

Anonim spunea...

foarte corect, subscriu :)

doar ca eu sunt.. o dulce si tu... o acritura?!?

simf spunea...

@Anonim - eu sunt o acritura uzual :)

Anonim spunea...

stiu, stiu... asa te-am cunoscut, asa sa ramai :)

Mihaela T. spunea...

M-a uns pe suflet postarea asta! :)

simf spunea...

@Mihaela - chiar ma intrebam ce e cu tine, l-am pus pe igor si sa vad, ai, n-ai vreo reactie :)

Mihaela T. spunea...

Simona, m-am uitat pe repede inainte dimineata si nu stiu cum am ratat postarea cu Igor. Cred ca mi-a ramas privirea la poza cu Frida. :)
In schimb, acum cand am intrat sa vad ce ai mai postat, am vazut-o. Si inainte sa ajung aici chiar ma gandeam ce-o sa spui ca nu am zis nimic. :)

simf spunea...

@Mihaela - stiu ca-l iubesti :)

Mihaela T. spunea...

Foarte mult ! :)

:-D