Like?:)

miercuri, 16 mai 2018

Rose de Rescht





2 comentarii:

simf spunea...

cristina - eu stii la ce faza am ajuns? la a-mi parea rau ca ii am! :)))) Infloresc asa de abundent si de rapid, ca nu apuc sa fac nimic din ei, ca pana sambata cand as avea eu timp sa ma ocup se scutura ...
asta e al doilea la voi? cel de langa chiosc ce face? (nu ma lasa sa-l postez altfel.)

simf spunea...

@cristina - poti sa-i culegi in oricare zi si pui petalele la frigider pana sambata. plus ca poti usca petalele, merg super la ceai in iarna sau la romat chestii dulci. sau folositi la cosmetice facute in casa.
in poze sunt cei 3 trandafiri rose de rescht pe care-i avem, ei infloresc primii si au cea mai fina petala. mai avem un grup de 3 rosa damascena, ei infloresc ultimii. si, intre ei, sacsul nebun de langa chiosc, creste pana la 3 m an de an si e plin de flori. petalele lui sunt mai dure, bune pentru sirop.

:-D