Like?:)

luni, 7 mai 2018

Verde-mai









6 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Asa, fa-mi in ciuda cu lesuteanul Fat - Frumos ! :):):)

simf spunea...

@Mihaela - e unul dintre cele 4 locuri unde avem leustean :) tot din seminte.

Mihaela T. spunea...

Adica ati pus pur si simplu seminte in locul ala si a iesit Fat - Frumusul acesta de leustean?

simf spunea...

@Mihaela - da. doar ca pe pamant am pus turba si in ea semintele, sa aiba un start bun in fata buruienilor. are 3 ani deja.

cristina spunea...

Mihaela, tot din seminte il am si eu pe al meu si e fain. Incearca fara grija.

Mihaela T. spunea...

@Simona @Cristina - si eu am reusit sa-l prind acum 3-4 ani dintr-un rasad facut de mine, dar dupa ce l-am pus in pamant sub o salcie din curte (altfel nu am reusit sa-l prind) a crescut foarte greu. Primavara nu arata ca cel al Simonei. :)
Si daca tot l-am prins atat de greu, acum am gasit frunzele gaurite. Am recoltat ce crescuse si luanadu-l fir cu fir, la puricat, am gasit un paianjen mare cu o burta uriasa (de culoare deschisa, care-si facuse casuta fix sub o frunza mare pe care o indoise. :)

:-D