Like?:)

vineri, 18 decembrie 2009

Mamiferele "fermei" (Razvan e doar tinator de motani)





7 comentarii:

Diana spunea...

Distinsa domnita Simona,

Tigrisorul seamana tare mult cu motanelul pe care l-am pierdut acum 2 ani. Avea sapte anisori si-mi era tare drag. As vrea sa mai vad poze cu tigrisorul dumneavoastra. Mi-e dor de Vili al meu. Va trimit in atas doua poze cu el. Voi mai vizita blogul dvs, este unul de exceptie.
Cu pretuire ,
M.Diana P.

simf spunea...

Multumesc frumos, doamna Diana, promit sa mai pun poze cu Figaro. Intr-adevar Vili era un frumos.

Cristina Bebu Marc spunea...

Draga Simona,

Si eu am schimbat "confortul urban" pe o libertate rurala si asta acum vreo sase ani.
Am parasit Trivalea lui Minulescu si am gasit mult cautata-mi fericire aici, in tara lui Maupassant.
Sper ca cei aproape 20 de ani de cind nu ne-am vazut, nu te-au facut sa uiti de complexata si vesnic indragostita Cristina (sau Cristache dupa cum ma strigau ai mei).
Acum am un sot minunat, un fiu extraordinar, un ciine iubitor(si furacios), o pisica si-un motan, amindoi dati somnului cu burta plina.
Nu stiu cum altfel sa te contactez, decit facind un comentariu pentru ce-am citit in paginile tale.
Ma bucur nespus sa stiu ca esti bine si ca viata nu te-a schimbat!
Iti doresc din inima tie si alor tai, toate cele bune si te imbratisez cu mult drag!
Cristina BEBU MARC

simf spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

LA MULŢI ANI TUTUROR!
CU DRAG, SIBI

aurel sibiceanu spunea...

LA MULTZI ANI, DRAGILOR!
SANATATE, BUCURIE...

simf spunea...

Multi si frumosi ani sa avem cu totii, Sibi!

:-D