Like?:)

joi, 17 decembrie 2009

Schimb confort urban pe libertate rurală (4) - poze





11 comentarii:

Aurel Sibiceanu spunea...

Simonaaa!
Ce minunat! Traiaesti o pagina din Facerea Lumii. Sa fiti sanatosi, bucurosi shi tot atata de frumoshi!
Cu drag, Sibi

P.s. Cred ca cel mai bucuros e Pisik, de-acum zis shi Spaima Vrabiilor!

simf spunea...

Multumesc, Sibi, sa stii ca pentru noi e o noua Facere a Lumii. Si tie tot binele din lume.

goldiada spunea...

De vreo trei zile ma straduiesc sa-ti scriu , ma tot uit, citesc si-mi zic: n-am timp acum sa-i scriu sa inteleaga cum cred eu in vindecare. cum cred eu ca voi ati facut poate cea mai inteleapta mutare din viata voastra. Un pas urias spre vindecare. Hmmm, v-ati sustras din sistem. Auzi draga doi copii crescuti la oras, sa aiba ei tupeul sa se duca in salbaticie aproape, sa isi bea cafeaua in aerul curat al unor privelisti vindecatoare. Tu imi confirmi acuma ca ai gasit o comoara: Bucura-te de tot, cu cei dragi in jur, cu prieteni( abia astept sa te vizitez, cind oi face si el la fel, am pamintul, inca e gol, dar vremurile se duc in directia aceea). Abia astept sa vad ce se mai intimpla in castelul vostru.

Geocer spunea...

Si eu imi doresc o casa la fel ca a ta, dar undeva mai departe, pe inverzitele plaiuri valcene. Ca acolo sunt radacinile mele !

Geocer spunea...

Revin : deci, acolo veti face Ferma animalelor?

simf spunea...

Multumesc, Goldiada, cu drag te astept!

simf spunea...

Geocer, daca-ti doresti de-ajuns vei avea casa pe plaiuri valcene. "Ferma" va mai crste, cu siguranta, o sa v-anunt cand si cum.

Raluca Nicula spunea...

Libertatea rurala va prieste, dovada ca am fost si noi rasfatati cu postari mai dese in ultima perioada. De abia astept sa vad cum ati petrecut Craciunul in frumoasa casa! La multi ani si numai bine in 2010!

simf spunea...

Multumesc, Raluca. Craciunul a fost linistit - asa ni-l si doream. Am fost la masa la socrii mei - sarbatorile se fac in familie, acasa la decanul de varsta - si ne-am intors repede la "baietii mei", pe care i-am rasfatat cu ceva conserve. Apoi am jucat canasta toti patru. Frumos a fost in dimineata de 24, ne-au venit colindatorii, la 3, cum e traditia. Intre ei si un baietel de vreo 4 ani. A rasunat liziera de glasurile lor. Intram in comunitate?!

Anonim spunea...

Buna ziua,

Desi a trecut ceva vreme de cand ati ati inceput aceasta aventura, ma tem ca abia acum am aflat despre povestea dumneavoastra. Ma numesc George Petre, am 21 de ani se deja imi doresc foarte mult sa evadez din lumea asta ingradita de valoarea banului. Mi-ar placea sa pot face ca stramosii nostrii: sa ajung intr-un loc, la un capat de padure si, daca imi place, sa ma asez la casa mea. Credeti ca am vreo sansa sa gasesc un teren intr-o zona nepopulata si ce e cel mai important, sa nu fiu nevoit sa platesc pentru pamant? Fiindca sunt un tanar modest, dintr-o familie saraca. Dar continui sa caut o solutie si sa sper ca pot sa imi indeplinesc visul. Daca ma puteti ajuta macar cu o informatie, macar, v-as ramane indatorat pe viata. Orice mi-ar fi de folos, un pont concret, un nume de sat uitat de lume, informatii actuale etc. Va multumesc mult si trebuie sa recunosc ca va invidiez. Dar in acelasi timp, ma bucur sa vad ca se poate. O seara buna.

petremihailgeorge@yahoo.com

simf spunea...

@Terran - ma bucura mult optiunea ta pentru intoarcere la... firesc. Zona unde locuim noi si cele invecinate au fost si sunt destul de bogate, asa ca varianta pamant gratis ma tem ca e exclusa. Cred ca cele mai mari sanse le-ai avea daca ai cauta casa + pamant de care sa ai grija (sa le stapanesti gratuit, cu conditia sa muncesti pamantul, ingrijesti casa etc., pentru ca-s destui oameni in orase cu gospodarii la tara unde n-a mai ramas nimeni si pe care nu au cum sa le ingrijeasca.). Succes si drum lin in indeplinirea visului.

:-D