Like?:)

miercuri, 10 martie 2010

Creier vs muşchi la încuiatul bunicului pe-afară


Aveau fetele 3 ani şi un pic cea mică şi cam 5 cea mare. Domnul şi stăpânul meu, un tip tehnic şi minuţios, avea ceva de amenajat la vecinii părinţilor lui. Recuperează cele două odoare din dotare de la creşă/cămin, le duce la bunicul, se schimbă şi merge să pună gresie şi faianţă (atunci a învăţat, fără consiliere). După o vreme, bunicul iese, îi spune lui Răzvan ceva şi vrea să se întoarcă în apartamentul său. Uşa însă e încuiată…
- Răzvan, dă-mi şi mie cheia, c-au încuiat fetele uşa.
- De unde, nu e în haine, la tine în sufragerie? Nu m-am schimbat acolo?
Yala avea sistem de autoblocare, uşor de încuiat, greu de deschis.
- Păi şi cum intrăm?
Iese Răzvan furios, vine în faţa uşii bunicilor.
- Unde sunteţi?
- În hol.
- Rapid în sufragerie şi-mi spuneţi când aţi ajuns acolo!
Îl anunţă fetele că sunt la adăpost, sparge domnul meu uşa, o ia pe Miruna – capul răutăţilor de obicei -, îi dă două palme la fund, le ceartă pe amândouă şi pleacă să-şi continue treburile.
După ce termină, repară parţial uşa bunicilor, le îmbracă pe domnişoare şi, când să plece:
- Miruna, întinde mâna la yală.
Miruna nu ajunge.
- Ana, întinde şi tu mâna.
Ana, în schimb, da.
- Bine, Ana, pe tine te bat acasă!
Nu fusese timp ca vreuna din ele să aducă un scaun. Discuţie acasă:
- Ana. Ce te-a apucat să încui uşa?
- Miruna m-a pus.
Acum bunicii au uşă metalică.

7 comentarii:

EmaPirciu spunea...

si eu credeam ca al meu nu e cuminte...

simf spunea...

ema, e doar inceputul:) de la 4 ani incolo sa te tii.

Mikka spunea...

Heee... chiar asa, creier vs muchi. Vezi, cam asta e un sef adevarat. Nu poate neparat, da' pune pe ala care poate sa faca...
Ayyy, cand ma gandesc ca asta o fi fost doar inceputul...
Astia copii atomici!
Sa va traisca! si voi, ca ati avut asa noroc, sa va bucurati de ei!

simf spunea...

@Mikka, postul va fi urmat si de altele pe-aceeasi tema. Pe principiul "un om informat face cat doi" sau "cand stii la ce sa te astepti, primesti totul mai usor", una lume fara copii momentan poate sa fie prevenita.
Privitor la sef: Ana nu a fost niciodata copilul care sa respecte ordine, din contra. Insa Miruna o maipula prin persuasiune. Ce n-am priceput eu e ca Ana se lasa manipulata constient, asumandu-si consecintele faptelor.

Mikka spunea...

Eeeee... din dragoste, aia cred, din dragoste. Altfel nu-mi explic nici eu... :)))

Anonim spunea...

si cand mai scrii de copii?
a.s.

simf spunea...

@a.s. - odata si-odata o sa scriu, mai rarut ca-i mai dragut.

:-D