Like?:)

vineri, 9 aprilie 2010

Leapşă cu preferinţe

Cea din urmă leapşă căreia îi dau curs, cel puţin pentru o perioadă bună. Pe care o dau cu drag mai departe lui Papabembe, că de la el vin toate relele lumii, inclusiv ultimul cutremur din Guatemala, lui Geocer, Mikkăi şi lui Fedaykinn, pe care de curând l-am descoperit.


- Cand te gandesti la adolescenta ce loc si ce melodie iti vin in minte?

Mal de mare, plajă, chitară, 4-6 persoane şi The Doors – To the other side.

- Ce bautura n-ai gustat niciodata, dar mereu ti-ai propus s-o faci, inca din vremea in care un personaj literar o bea in vreo carte?

Absint de 75 de grade.

- Cu ce scriitor ti-ar placea sa va beti mintile pe o plaja goala?

Acum, cu EA Poe.

- De ce personaj din care carte ai fost macar o data indragostit?

O, Doamne! Cred că prima dată de Micul Prinţ.

- Ce melodie si a cui poti spune ca e compusa pentru tine?

Cargo – Aproape de voi.

- In ce film ti-ar placea sa traiesti?

În Poveste fără sfârşit.

- In ce loc ti-ai dorit din totdeauna sa ajungi?

Pe coclauri în Noua Zeelandă.

- Ce-ai face cu 1 milion de euro daca i-ai primi maine?

Aş fugi în lume s-o văd.

3 comentarii:

fedaykinn spunea...

iti multumesc tare pentru vizita. cred ca am, insa, "un genunchi jos", in momentele astea si nu mi-e prea bine. ai sa te superi foarte tare daca am sa raspund alta data la leapsa?

simf spunea...

fedaykinn, nu ma supar deloc. o sa citesc constant blogul tau si... am sa vad si raspunsurile, cand vor fi.

fedaykinn spunea...

iti multumesc ... :)

:-D