Like?:)

joi, 20 mai 2010

Din perlele Mirunei*

# Miruna deschide larg frigiderul şi se uită, se uită, se uită.
- Mirună, aia nu e panoramă s-o admiri. Ia ce-ţi trebuie şi închide uşa.
- (indignată şi cu un aer imperinento-scârbit) Nu e lapte!
- Da, şi? Laptele nu creşte în frigider!
- Dar nici ţigările nu cresc pe frigider.

# După ce i s-a făcut morală pentru obrăznicie, Miruna:
- Dacă, parcă nu ştiu eu că în casa asta eu sunt ca negrii şi Ana ca albii! (acuza adusă nouă era, în cazul dat, de politică de apartheid).

# - Miruna, eşti urâtă!
- ...
- Tu mă auzi? Eşti urâtă!
- ...
- Eşti urâtă ca maică-ta!
- ...
- Mami e urâtă?
- Nu, mami e la servici!

# - Îţi plac ghetele mele, buni? Sunt noi, au fost a lu’ Anei!

* Miruna avea 3 ani.

5 comentarii:

ajnanina spunea...

:)))

mi-e drag de vorbe de-astea care arata cat de curata e o parte a lumii...

simf spunea...

toti suntem curati pana ne strica educatia, scoala, societatea...

Mikka spunea...

... ce te faci cu aia si albi si negri?
ye, acu' pe frigidere mai cresc si pisici.
Ghetele noi, care au fost a lu' Anei, m-au 'nebunit! Erau rosii?

Tare faine perle. Si inca mai gust pe "press del!"

simf spunea...

Mikka, ghetele erau bocanci Insulated maro, dar era ea tare mandra de ele. Pisici cresc mai peste tot, cel mai des in meri, mai ales cele negre.

ajnanina spunea...

pisici coapte si calde de vara, pe post de ispite biblice :)))

:-D