Like?:)

vineri, 15 octombrie 2010

Jinx! (3)











Nu mai crescusem pisici până la Jinx, ci câini, şi a fost o mare surpriză câte satisfacţii mi-a putut oferi. Era motanul fetelor şi mă vâna continuu pe mine; la apartament, cât eram acasă, mă urmărea mereu, uitând şi de somn, şi de foame. Dormea cu noi, trezindu-l pe Răzvan dimineaţa pe la 5.
E foarte tăcut, miaună rar şi cu temei, deschide uşi, înţelege multe cuvinte, vine când e strigat (dacă vrea, evident), se cuminţeşte când e certat (mai puţin când sare să se bată cu Figaro), vine la plimbare în lizieră, miroase florile şi mă supraveghează atent să vadă ce fac eu în grădină.
Era 8 noiembrie 2006 când Jinx a intrat în casa noastră şi, cum avea cam trei săptămâni, am făcut o convenţie: ziua lui e pe 15 octombrie. Jinx este biatul meu care astăzi împlineşte patru ani.

8 comentarii:

ajnanina spunea...

la multi ani, Jinx!

sa te bucuri de viata asta minunata!

simf spunea...

@ajnanina - multumim frumos.

PM spunea...

La multi ani Jinx...
si cat mai multe nazbatii :D

vic spunea...

motan la 4 ani, negru si liber.
exista tot la whiskas niste cutii cu recompense, cu brinza sau peste.

propun ca jinx sa primeasca de ziua lui 2 cutii.
la multi ani cu toate vietile la purtator.

vic spunea...

ia te uita, jinx face ce fac toate mitzele, dar exact la fel!
oare de ce?

Anonim spunea...

Dacă tot n-a venit vorba:



http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2539741

MR

simf spunea...

multumim tuturor pentru urari. jinx a fost recompensat de ziua lui cu multa indulgenta, minunatele pisicesti de mancare si tandrete.
@vic - am primit ravasele, multumim. jinx face ce fac toate matele pentru ca se respecta: e demn exemplar al neamului sau. si-i liber.

Anonim spunea...

Uite-aici pisiceală: http://sanssouciblogs.multiply.com/video/item/93/This_will_make_your_week

MR

:-D