Like?:)

joi, 7 aprilie 2011

Zelist, Băsescu şi cu mine

9 comentarii:

Anonim spunea...

ori tu trebuie sa candidezi la presedintie, ori basescu trebuie sa se apuce de gradinarit.
a.s.

Anonim spunea...

taie taskbar-ul din poza, cu id-ul de mess :))

Anonim spunea...

L-ai cam luat, fată!

simf spunea...

poza e facuta fara cosmetizari, iegzact cum era pe ecranul meu cand am vazut, asa ca las si ID-ul daca nu-mi cere posesorul sa-l scot.
laura, da, domne! nu eu trebuie sa ma bucur, ci el sa se ingrijoreze.

Geocer spunea...

Esti mai buna decat el, deci!

Geocer spunea...

Haaa, am cercetat si eu. Ai mai putine link-uri si mai putin valoroase decat ale mele si cu toate astea esti inaintea mea in Zelist!
O nedreptate strigatoare la cer! Dar nu e singura din Zelist.

simf spunea...

@Geocer - fix in cot imi pasa mie de schimbul de linkuri si de zelist, mi se par prea subiective criteriile de evaluare. ce ma surprinde e ca sunt inaintea ta, cand eu am un blogroll mult mai scurt. sa ma simt speciala?:)

dan spunea...

chiar ca esti speciala, acum ai aflat?
basescu ar trebui sa ia masuri, are o popularitate prea mica pentru un sef de stat.
si geocer sa puna mai multe linkuri, pe tine nu te ridica linkurile in zelist.

Geocer spunea...

Lasa, ca nu conteaza. Ramane asa : esti o valoare!

:-D