Like?:)

miercuri, 11 ianuarie 2012

Agricultură for dummies

Tare m-aș bucura să pot face un curs de inițiere în agricultură, eventual ecologică. Învățatul ăsta după net, cărți de specialitate, cusuri de facultate, ureche e tare păcătos, pricep prea puține din ce e pe-acolo și riscul de-a călca în străchini e incredibil de mare. Mi-ar plăcea un curs ca cele din seria "for dummies", cu informații de la a la... g, h, pe-acolo, de unde devine limbă română limba folosită în cărțile de specialitate. Am căutat pe net, se pare că așa ceva nu există.
Voi ați auzit să fie pe undeva?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ma interesez si iti scriu daca gasesc ceva.

P. spunea...

Îți pot trimite una-alta, dar exclus în limba română. Engleză, de cele mai multe ori. Dă-mi de știre.

simf spunea...

@man - o, da, vreau! mersic!

Anonim spunea...

Simf,
ti-am trimis pe gmail, acum cateva zile, ceva despre subiect :)
poate s-a dus in spam ... s-au poate nu ti s-a parut important...

simf spunea...

@anonim (armeria) - primitus, am raspuns cu intarziere pentru ca pe gmail intru mai rar. scuze.

:-D