Like?:)

marți, 21 august 2012

Mândrie de agricultor profano-amator. Poze









8 comentarii:

Anonim spunea...

Noi de-aicea nu plecăm
până roşii nu păpăm !

Iuliana spunea...

Arata tare bine legumele tale! Mai ales rosiile vad ca au tulpini verzi si frumoase.
Rosiile mele au inceput sa se usuce, in special cele inima de bou.Iar ardeii au fost un fiasco.

simf spunea...

@Anonim - astept si eu cu interes sa vad cum se vor coace rosiile in pozele de pe blog.

@Iuliana - udam rosiile la 7-10 zile pana balteste apa. ardeii la noi mereu au startul greu, dar se fac in august.

Anonim spunea...

Eeeeeeeee, lăcrimăm....
da' e caniculă, de ce să nu se coaaaaacăăăă ?

simf spunea...

@Anonim - se coc, se coc, fie si lovite de mana tot se coc:)

Iulia spunea...

Aaaaa! Respect! Rosiile sunt frumoase de tot si sanatoase. Imi plac mult de tot, mai ales ca ale mele arata groaznic. Pur si simplu nu-mi mai vine sa ma uit la ele!

cristina spunea...

hai ca v-a iesit si anul asta! :))
bravo, mai, iata-va agricultori in toata regula. intr-un an atat de prost ca asta, sa ai asa recolta nu e de colea, e de mare angajament! felicitari.

simf spunea...

@Iulia, cristina - au fost copilite+sapate o data, tunse de frunze o data, curatae de mana tot o data, stropite cu piatra vanata de 2-3 ori. in rest - udate bine, dar rar si ignorate. a, da: araci le-am pus cand deja aveau fructe. si-s intre balarii suculente. cred ca faptul ca nu prea le-am luat in serios le-a facut sa creasca asa.

:-D