Like?:)

luni, 29 aprilie 2013

Reflexiv. Opt


* Vremea asta mă bulversează: pe final de martie erau nămeţi-iarnă, după nici o lună avem temperaturi peste 20 de grade-vară şi mă suspectez că n-am fost suficient de atentă ca să văd când a trecut primăvara; să fi fost într-o joi, după-amiaza?
* Săptămâna trecută am pus toate semințele pe care le programasem și-au avut și loc (am reportat o mulțime de plicuri nedesfăcute), inclusiv cele trei feluri de fasole oloagă (dacă nici acum n-or rodi pe măsura așteptărilor, gata cu fasolea în grădina personală). Și a trebuit să ud, și iar, și iarăși, că le-am pus în etape și nu se făcea să ud doar o bucățică acolo. Cam vreau ploaie.
* Căpșunele sunt ticăloase și-au înflorit, cred că s-au prins că le pusesem gând rău, potecile grădinii sunt pline de păpădii (frumoase de nu-mi vine să le fac vreun rău), totul e verde-n evoluţie verticală, pomii – albi, florile din zona dedicată mai mult albastre.
* A băgat domnul meu motocoasa pentru prima dată în an; întâi puțin, printr-o parte de curte, apoi toată lucerna - miros divin. (Au fost şi victime colaterale – doi din cei trei aluni.)
* Plăntuţa surpriză de la Armeria e Artemisia abrotanum – o marcă de pelin zis şi Lemnul Domnului -, iar celălalt e pelin alb - Artemisia absinthium. Creşte colecţia noastră de plante aromate.
* Liliecii ne vizitează noaptea și tare dragi îmi sunt, uneori trec planat pe lângă terasă, alteori îi aud cum dezbat diverse teme de ecolocație. Au reapărut guşterii, am văzut și-un arici timid lângă o tufă de urzici, pe seară; nu l-am deranjat, n-am vrut să-l sperii, nici să-l vadă câinii.
* Zombie continuă să lipsească, încă mai sper, dar din ce în ce mai puţin, Maşa are doi pui, unul alb şi unul gri, cu tot Progestinul dat conform instrucţiunilor vetului; mare bucurie ne-a făcut.
* Avem răsărituri cu cer arzând și apusuri cu nori roz, privighetoarea cântă, liliacul (mov) a-nflorit, acum aştept luna mai. Cu cărăbuşii şi minivacanţa ei cu tot.

3 comentarii:

Maria spunea...

Dap, fix joi dupa amiaza cam 45 minute. Ce sa-ti fac daca n-ai fost atenta...nici eu n-am fost si acum astept la anu', cred ca vineri seara cam 5 minute...( la noi la 7 seara erau 30 grade alaltaieri, moment in care am pus bine termometrul, stiu ca o sa uit unde)

Angelikue spunea...

Nu ti-am zis eu, mai Simona?
Banuiam eu ceva. Dupa care am dat in bobi.
Cum care bobi?
Aia de fasole
Dupa care am citit in cana de ceai.
Eu ma rog sa nu vina ( ca anul trecut) o ploaie sa "ne sature"

Brindusa spunea...

Fish a noastra a facut exact la fel ca Masa ta:) doar numarul difera:) Din pacate o parte din ceilalti pisoi au fost otraviti de vecini si nu pot sa-ti spun ce sentiment de neputinta am avut:((

:-D