Like?:)

vineri, 29 noiembrie 2013

Calm


6 comentarii:

Anonim spunea...

Da, calm, intr-adevar, dar de mine e foarte departe starea asta.
Of, Doamne, Simona!

simf spunea...

@Maria - coltul nostru de rai e calm (daca am avea bani, am cumpara pamant)

Maria spunea...

Daca ati cumpara voi pamant, as avea si eu calm!

irenadaiana spunea...

intrebati-o si voi pe "fiica presedintelui" cum se face. :)

simf spunea...

@maria, daiana - daca ne-am permite (inca) un credit in banca, as sti cum se face :)

Anonim spunea...

A, da, aș cumpăra și eu pământ, dar mai întâi trag să cumpăr partea de apartament care încă este a băncii care m-a creditat. Așa că, slabe speranțe, mai ales că soluția cu încă un credit nu mi se pare o soluție, iar, peste vreo șapte ani, când este posibil să fiu apropritar pe cușca în care locuiesc (și pentru care sunt recunoscător, cu toate pârțurile celor de deasupra și nervii celor de dedesubt, cărora le dau la schimb strigăte și tropăieli), o să fie deja prea puțin pământ de cumpărat între granițele, deja virtuale, ale patriei și prea scump ca să mă mai pot apropia de el altfel decât turistic.

:-D