Like?:)

miercuri, 14 mai 2014

Natură statică cu bocanci și floare de colț


5 comentarii:

Anonim spunea...

Floarea de colt e plantata in aceasta primavara, sau a dat din radacinile uneia de anu' trecut?
Am adus si eu, acum cativa ani, una, din Alpii bavarezi. Am tinut-o in ghiveci, dar nu a rezistat.
Anu asta ne-a trimis fiica-mea o cutie, ca de conserve, din Austria. I-am indepartat capacul si o portiune din fund, am pus apoi apa. Au rasarit o multime de plantute minuscule.

simf spunea...

@nelucraciun - are vreo 4 ani in gradina noastra, cumparata la ghiveci. am inteles ca daca nu e aclimatizata nu trece anul, a noastra e luata din prahova. stu ca au la vanzare anthesisul si plant-shop-ul (aclimatizate). iti tin pumnii pentru plantulele aparute.

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Buna ziua, peisaj de munte cu... amintiri de la mare, frumos aranjament dar in bocanci ce-ai plantat.
O zi senina ca m-am saturat de coduri.

simf spunea...

@Vasile - in bocanci am pus un mix de flori pentru jardiniere. si eu imi doresc senin, ploua - iarasi - continuu de mai bine de-o zi, e vant si umezeala in oase.

myky spunea...

Am reusit sa tin trei ani o floare de colt in gradinuta dar anul trecut a disparut , e clar ca in Bucuresti nu-i place, asta era a 4-a incercare.

:-D