Like?:)

vineri, 13 iunie 2014

Trandafiri în prag de week-end







4 comentarii:

Mihaela T. spunea...

Trandafirul roz e superb! Mi-as face rochita din el. :)

Unknown spunea...

Frumoasa colectia de trandafiri, macar lor vad ca nu le-au facut rau ploile.

Iulia spunea...

La voi a fost mereu frumos, dar acum e parca din povesti. Se vede ca fiecare colt a fost gandit, ca plantele sunt mature, se simt bine la locul lor... In toate fotografiile se simte o atmosfera foarte placuta si primitoare.

simf spunea...

@Mihaela - eu am preferat sa-mi fac sirop :)

@Reli - chiar pare ca le-au priit.

@Iulia - plantele au fost gandite pe principiul "cum ar arata mai luxurianta zona", cu accente de rustic-salbatic. imi doresc sa fie cald bien si primitor la noi. (si recunosc, mai mult ma ocup de flori decat de legume).

:-D