Like?:)

luni, 6 octombrie 2014

Gust de toamnă





7 comentarii:

Iulia spunea...

Ce fel de vin iese din strugurii vostri? Noi avem in curte la Bucuresti unii negri care fac un vin rose.
Ati pus si struguri de masa? Astia ne lipsesc noua cu desavarsire si tare mi-ar placea... Am impresia ca Minitehnicus a pus ceva dar n-au crescut sau ceva de felul asta.

simf spunea...

@Iulia - strugurii nostri sunt mosteniti, ei locuiesc pe bolta din fata casei si scopul a fost sa asigure o zona umbrita acolo. cei din poze sunt capsunica - soi autohton, nepretentios, dau un vin roze, dur, tare, usor vulgar (dar, fiind al nostru, e genial, nu conteaza ca ajungem sa facem 2-5 l, in rest il bem sub forma de must). mai avem oaresce struguri albi de vin care se coc mai prin noiembrie si un soi mixt, alb, cu boaba lunga, delicios cand se coace (tot tarziu) despre care s-ar putea spune ca-s de masa (dar sunt tare mofturosi). si a mai pus domnul meu ceva butasi de ananas, cresc frumos, dar inca n-au rodit.

Gradinarit anotimp cu anotimp spunea...

Frumosi struguri si-mi imaginez ce parfum au. Si noi la Valcea tot capsunica avem. O incantare sa stai sub bolta cand se coc strugurii.
O saptamana frumoasa plina de spor in toate.

Traian Voinea spunea...

ehheee sa tot bei un astfel de must, gustul e toata cheia :)
ma gandeam la un vinisor dar m-am razgandit, o dau pe must :)

CCristinaC spunea...

Miros dulceag de struguri, gust de must si miez de nuca. Mi-e dor de copilarie... :)

simf spunea...

@Vasile - mirosul e incredibil, n-as mai pleca de sub bolta.

@Traian - noi mereu ne propunem un vinisor, dar n-ajunge sa depaseasca stadiul de must :)

simf spunea...

@Cristina - si gutui, musai si gutui :) (comentariile tale imi intra in spam, nu stiu de ce)

:-D