Like?:)

joi, 30 octombrie 2014

Incorect politic, dar sincer II

Despre minorități sociale şi alţi demoni

Pensionari. Egalitate

* Falnic pensionar pe caz de boală care abia dacă ai 50 de ani și sub 10 ani vechime, știu, te-au dat afară, știu, nu mai corespundeai sistemului, că s-a stricat rău lumea, ți se pare corect ca eu să-ți plătesc pensia când tu muncești pe rupte la negru, eventual în Italia și vii acasă o dată pe an, la comisie?
* Știu că traiul meu după pensionare depinde strict de mine, statul român nu va putea să mă susțină – fac parte din experimentul decrețeii și suntem mult prea mulți; banii pe care îi plătim noi acum pentru pensie se duc la pensionarii actuali, nu într-un fond de investiții, cum se face în țările civilizate – nu-mi săriți în cap, e dreptul oricărui om care a muncit la o pensie și el n-are nicio vină de cum gestionează statul banii. Dar asta nu schimbă situația.
* Nu suntem egali, poate ne naștem egali, dar din prima secundă nu mai suntem. Moștenirea genetică, mediul în care trăim, modul în care ne formăm, educația - toate ne fac inegali.

2 comentarii:

Mihaela T. spunea...

De acord cu tine, Simona. Si eu simt la fel vis-à-vis de aceasta problema. Si constat cu durere ca multi compatrioti de-ai nostri nu mai au ratiune si nici respect fata de semenii lor. Intr-adevar nu suntem egali, iar pe lumea asta, in tara asta, exista multa nedreptate. Imi doresc sa apuc ziua in care voi duce un trai civilizat in tara mea, fara sa-mi fac multe griji pentru ziua de miine. Avand in vedere ca am 30 de ani de munca si inca 17 pana la pensie, nu stiu ce sa zic....

simf spunea...

@Mihaela - dar putem sa speram.

:-D